Informasjon om henting av din ordre
Tusen takk for at du handler ved vår pop-up nettbutikk!
Vår egen kjære Liza fra The Cupcakery har styret kaféen ved våre fysiske salg i mange år. Vi vet at mange av våre kunder gleder seg like mye til Liza's godbiter som de ser frem til å handle gode kjøp på salget! Liza vil ta i mot bestillinger på cupcakes (muffins). Bestill og betal for cupcakes på forhånd, og hun vil ha dem klar til deg når du henter varene dine 19.-20. mars. Klikk her for å bestille cupcakes.
Vår egen kjære Liza fra The Cupcakery har styret kaféen ved våre fysiske salg i mange år. Vi vet at mange av våre kunder gleder seg like mye til Liza's godbiter som de ser frem til å handle gode kjøp på salget! Liza vil ta i mot bestillinger på cupcakes (muffins). Bestill og betal for cupcakes på forhånd, og hun vil ha dem klar til deg når du henter varene dine 19.-20. mars. Klikk her for å bestille cupcakes.
BETALING
Når du har gjort bestillingen(e) din(e), reserverer vi først beløpet på kortet ditt, så blir kjøpet fullført etter salgets slutt. Hvis du returnerer noen varer vil beløpet refunderes i tidsrommet 19.-23. mars. Men det kan ta noen dager før refusjoner til betalingskort er gjennomført. Det ble lagt til et transaksjonsgebyr på 10 kr til hver bestilling. Ordrene pakkes i IKEA poser.
HENTING - STED & TID
Madla bydelshus
Åsta Kongsmorsgate 20
4044 Hafrsfjord
lørdag, 19. mars 2022 mellom kl 09-18
søndag, 20. mars 2022 mellom kl 10-15
Du får ikke tildelt hentetidspunkt, du kan komme når det passer deg best. Vi håper at med en 14 timers åpningstid så fordeler vi strømmen av mennesker på to dager. Hvis det blir veldig travelt og mange mennesker samtidig, så legger vi ut på Facebook at det kan være lurt å vente litt før dere kommer. Så sjekk Facebooksiden vår før du drar ut. Maks ventetid ved de to siste salgene var 5 minutter.
Åsta Kongsmorsgate 20
4044 Hafrsfjord
lørdag, 19. mars 2022 mellom kl 09-18
søndag, 20. mars 2022 mellom kl 10-15
Du får ikke tildelt hentetidspunkt, du kan komme når det passer deg best. Vi håper at med en 14 timers åpningstid så fordeler vi strømmen av mennesker på to dager. Hvis det blir veldig travelt og mange mennesker samtidig, så legger vi ut på Facebook at det kan være lurt å vente litt før dere kommer. Så sjekk Facebooksiden vår før du drar ut. Maks ventetid ved de to siste salgene var 5 minutter.
NÅR DU HENTER
Før du kommer og henter varene dine, skriv følgende på et A4 ark (stort nok slik at vi lett kan lese det gjennom bilvinduet ditt): Navnet ditt, mailadressen(e) som er brukt for ordrene dine, og det første ordrenummeret ditt. Hvis du har bestilt cupcakes fra The Cupcakery så skriv bestillingsnummeret på et papirark og sett en ring rundt.
MED BIL
Vi vil at kundene våre skal kjøre til inngangen. En av våre frivillige vil der møte deg, se på informasjonen du har med på arket og gi videre beskjed til de frivillige inne at du har kommet. Vi kommer ut med varene dine til deg. Har du bestilling på cupcakes så tar vi også dem med til deg. Vi kan legge varene i bilen din, hvis du ikke vil gjøre dette selv. Du må signere på at du har mottatt varene, og vi noterer ned tidspunkt. Hvis du ønsker å se gjennom varene dine, kjør opp til parkeringsplassen. Det er viktig at vi holder køen foran inngangen flytende. |
TIL FOTS
Vi vil ha en separat kø langs høyre side på bygget for dem som kommer til fots og skal hente varene sine. Husk å ha med arket med ditt navn, mailadresse(r), og det første bestillingsnummeret. Husk smittevernreglene og hold minst 1 meter avstand til folk rundt deg! Når det blir din tur vil den frivillige se på opplysningene på arket ditt og gi beskjed videre, og vi vil komme med varene dine (og cupcakes) med en gang.
Vi vil ha en separat kø langs høyre side på bygget for dem som kommer til fots og skal hente varene sine. Husk å ha med arket med ditt navn, mailadresse(r), og det første bestillingsnummeret. Husk smittevernreglene og hold minst 1 meter avstand til folk rundt deg! Når det blir din tur vil den frivillige se på opplysningene på arket ditt og gi beskjed videre, og vi vil komme med varene dine (og cupcakes) med en gang.
RETURER
Våre selgere har fått klar instruks om hva de kan og ikke kan selge. Vi forventer at de selger varer av god til topp kvalitet. Alt salg er endelig, men kunder KAN få returnere (med full tilbakebetaling) varer som enten er merket feil (feil størrelse er satt på varen) eller er ødelagt, skadet, flekket eller mangler deler -- med andre ord, varer som ikke møter vår standard.
Hvis du må returnere en vare (som beskrevet ovenfor), snakk til den frivillige utfor Madla Bydelshus. Vi slipper inn en og en person for å kunne behandle en eventuelt retur. Vær så snill og bruk munnbind!
Hvis det er en elektrisk vare som du vil teste, vil vi ha en ledning tilgjengelig for dette.
Når du har mottatt varene dine og kjørt ut fra parkeringsplassen, har du godtatt varene dine og vi aksepterer ikke returer. Så pass godt på å sjekke varene dine skikkelig før du drar der ifra. Og ikke vær redd for å SPØRRE våre frivillige om du har noe du lurer på.
Hvis du må returnere en vare (som beskrevet ovenfor), snakk til den frivillige utfor Madla Bydelshus. Vi slipper inn en og en person for å kunne behandle en eventuelt retur. Vær så snill og bruk munnbind!
Hvis det er en elektrisk vare som du vil teste, vil vi ha en ledning tilgjengelig for dette.
Når du har mottatt varene dine og kjørt ut fra parkeringsplassen, har du godtatt varene dine og vi aksepterer ikke returer. Så pass godt på å sjekke varene dine skikkelig før du drar der ifra. Og ikke vær redd for å SPØRRE våre frivillige om du har noe du lurer på.
SPØRSMÅL
Kan noen andre hente varene mine?
Ja! Pass bare på at den som henter varene har arket med alle opplysningene på: navn, mailadresse(r) brukt for dine bestillinger og det første bestillingsnummeret.
Sist oppdatert: 14.01.2022
Ja! Pass bare på at den som henter varene har arket med alle opplysningene på: navn, mailadresse(r) brukt for dine bestillinger og det første bestillingsnummeret.
Sist oppdatert: 14.01.2022