Henting av usolgte varer
Selgere må hente sine usolgte varer
Vi kan ikke ta imot selgere før kl 20.30!
|
|
Før du ankommer Madla bydelshus
1. Etter kl 18.30 på søndag, sjekk din MyCM konto under fanen <View Settlement> (Se oppgjøret) for å se hvilke varer du fikk solgt.
2. Vi pakker sammen varene dine i en Ikea pose (som er inkludert i deltakeravgiften). Du kan ta med dine varer hjem i den posen. Ser du at du trenger flere poser/esker, ber vi deg ta med noen poser/esker hjemmefra. Ikke ta med deg hjem våre kasser/esker/poser -- vi trenger de både til fremtidige salg og for å pakke sammen salgsutstyret.
3. Husk å ta med ditt Selger ID kort (som du fikk da du leverte inn varene dine). Kortet må leveres tilbake når du henter varene dine.
2. Vi pakker sammen varene dine i en Ikea pose (som er inkludert i deltakeravgiften). Du kan ta med dine varer hjem i den posen. Ser du at du trenger flere poser/esker, ber vi deg ta med noen poser/esker hjemmefra. Ikke ta med deg hjem våre kasser/esker/poser -- vi trenger de både til fremtidige salg og for å pakke sammen salgsutstyret.
3. Husk å ta med ditt Selger ID kort (som du fikk da du leverte inn varene dine). Kortet må leveres tilbake når du henter varene dine.
Når du ankommer Madla bydelshus
Etter avsluttet salg, blir alt som står igjen sortert etter selgernummer. Når du kommer og henter dine gjenværende varer, er det viktig at du:
- Finner din haug med dine ting (spør en frivillig hvis du trenger hjelp). Vi sorterer etter selgernummer, så følg numrene til du finner ditt.
- Kontrollere at varene i din pose tilhører deg -- noen varer blir plassert i feil pose når vi sorterer.
- Tar en titt i haugen med <bortkomne prislapper> -- kanskje noen av dine prislapper har falt av?
- Tar en titt i haugen med varer uten prislapper, for å se om noen av de tilhører deg.
- Tar en titt i haugen med varer som ble avvist, for å se om noen av de tilhører deg. Disse varene vil fortsatt ha prislappene festet til dem. Vi sorterer ikke disse artiklene etter selgernummer fordi vi vil gjøre deg oppmerksom på hvilke varer ikke godtas.
- Tar en titt rundt i storsalen for å se om kanskje noen av dine varer ikke har blitt flyttet til din haug ennå (leker, møbler, babyutstyr, sko).
- Til slutt må du levere tilbake ditt Selger ID kort når du drar med varene dine. Vi kommer til å sjekke at ditt selgernummer matcher de varene du tar med deg hjem.
Utbetaling & oppgjøret
Du kan logge deg inn på din MyCM brukerkonto for å se oppgjøret ditt (klikk på <View Settlement>). Et midlertidig oppgjør er tilgjengelig innen et par timer etter salget stenger på søndag. Pengene settes inn på din bankkonto på onsdag 27. september 2023. Ta kontakt dersom du ikke får pengene på din konto innen 28. september 2023.
Du vil beholde samme selgernummer, samt MyCM brukernavn/passord for alle fremtidige salg. Men husk at du må registrere deg for hvert salg. Varer som du ikke fikk solgt denne gangen kan overføres til fremtidige salg (etter du har registrert deg).
Vårsalget avholdes 16.-17. mars 2024 på Madla Bydelshus. Følg med på vår nettside og Facebook side for mer info.
Du vil beholde samme selgernummer, samt MyCM brukernavn/passord for alle fremtidige salg. Men husk at du må registrere deg for hvert salg. Varer som du ikke fikk solgt denne gangen kan overføres til fremtidige salg (etter du har registrert deg).
Vårsalget avholdes 16.-17. mars 2024 på Madla Bydelshus. Følg med på vår nettside og Facebook side for mer info.
Sist oppdatert 25.05.2023