Connect
STAVANGER KIDS SALE
  • Hjem
    • Hvordan komme til Madla bydelshus
    • Hvordan komme til Forum Expo
  • Shoppe
    • Henting av din ordre
    • NETTBUTIKKEN
    • Shoppe - Våren 2021 NETTBUTIKK
    • Forsalg for nybakte & ventende foreldre
  • Selge
    • Registrer deg
    • Kontrakt
    • Tidsplan
    • Hva kan jeg selge
    • Levere varer - Nettbutikk
    • Forsalg
    • Innsjekkingstidspunkt
  • Hjelpe til
  • Selgersentralen
    • Hvordan legge inn varer >
      • Barneklær
      • Barnesko
      • Mammaklær
      • Leker
      • Bøker, film & musikk
      • Sportsutstyr og sko
      • Baby og barneutstyr
      • Møbler, sengetøy & interiør
      • Fototips
  • Om oss
    • I media
    • Bilder
    • Plakater
    • Kontakt
  • ENGLISH

Selger info - Våren 2021 / Nettbutikk


CLICK HERE FOR Seller Info in English
Har du lyst å være med som selger?  Her får du en oversikt over info på nettsiden vår.  Klikk på lenkene for mer info. 

SELG DINE VARER I VÅR NETTBUTIKK - DET ER TRYGT & ENKELT!  Vi er glad for å kunne gi dere en trygg og sikker måte å selge dine pent brukte barne/mammaklær, utstyr & leker under COVID-19 pandemien -- i vår nettbutikk!  Legg inn varene dine i vårt online system og last opp et bilde av hvert produkt innen søndag, 9. mai kl 12.00, så legger vi dem til i vår nettbutikk.  Nettbutikken holder åpen lørdag 15. mai fra kl 10.00 -- fredag 22. mai kl 12.00, og igjen fra lørdag 23. mai kl 10.00 -- søndag 23. mai kl 22.00  når mange varer selges for -50%.  Du trenger bare å ta med dine SOLGTE varer til Madla bydelshus. Vi vil skanne merkelappene med UBC (kundekoder) som du har festet til hver vare. Og da kan du plassere dine varer i IKEA posene i gangen (sortert etter første bokstav i UBC).  Det er raskt og enkelt for selgere!

ALLE KAN DELTA!    Alle kan delta som selgere.  Påmeldingen til vårsalget åpnet torsdag 7. januar 2021.  Vær oppmerksom på at vi kan ha maks 200 selgere og plassene går fort.  Blir salget fulltegnet før påmeldingsfristen går ut kan du sette deg på venteliste.  Alle viktige datoer og frister finner du her.  ​

​​VI BRUKER ET NETTBASERT SYSTEM     Selgere må opprette en brukerkonto hos vår partner, My Consignment Manager (MyCM)--et brukervennlig, nettbasert system fra USA som gjør hele prosessen enklere for alle.    Vi har brukt My Consignment Manager siden 2013, og var de første som brukte dette systemet i Norge!  Selgere får hver sin personlige <selger side> der man kan:
  • legge inn/registrere varene sine i en database
  • laste opp bilder av varene - online salg (NY høsten 2020)
  • skrive ut prislapper med strekkoder (fysiske salg), og merkelapper med strekkode og UBC/kundekode (online salg)
  • administrere inventaret sitt, og overføre usolgte varer fra tidligere salg
  • melde seg som frivillig og velge vakt(er)
  • velge innskjekkingstid (check-in appointment)
  • se hva man fikk solgt (oppdatert hver kveld ved fysiske salg,  og etter avsluttet salg ved online salg)
  • se oppgjøret sitt
Bilde
Vær oppmerksom på at MyCM er kun tilgjengelig på engelsk, men instruksjoner om hvordan man navigerer MyCM finnes på norsk på nettsiden vår.

SELGERE KLARGJØR & PRISSETTER SINE EGNE VARER     Selgere skal klargjøre og prissette varene sine (vennligst se på listen over hva som kan og ikke kan selges), legge inn varene på sin MyCM konto, og skrive ut prislapper og feste dem til hver gjenstand.  Denne gangen kan hver selger ha maks 300 varer.

Når du legger inn en vare i nettbutikken vår, kan du ikke lenger bruke varen, eller legge den ut for salg på andre nettsteder.  Du forplikter deg til å selge varen din i Stavanger Kids Sale sin nettbutikk.

OPSJON TIL Å SELGE VARER FOR -50%     Selgere har muligheten til å selge alle eller noen av sine gjenværende varer for halv pris på vårt halv pris salg i nettbutikken -- lørdag 23. mai kl 10.00 -- søndag 23. mai kl 22.00.  Disse varene vil også selges for -50% på fredag 22. mai fra kl 18.00-00.00 når frivillige får handle på 50% forsalget i nettbutikken.  

SELGERE MÅ FØLGE VÅRE INSTRUKSJONER     Selgere må følge våre instruksjoner om hvordan varer skal legges inn på MyCM, og hvordan prislapper skal skrives ut og festes til produkter.  Selgere som ikke følger instruksjonene våre, får ikke være med.
LEVERING AV VARER  Selgere må velge innsjekkingstid  for å sjekke inn og levere varene sine på Madla bydelshus enten torsdag (27. mai) mellom kl 15-22 eller fredag ​(28. mai) mellom kl 08.30-18.00.

SELGERE TJENER 70-75%  Selgere mottar 70% av salgssummen på varene sine.  Selgere som også hjelper til ved salget (en eller flere vakter på 3 timer på torsdag, fredag, lørdag, eller søndag 27.-30. mai) tjener 75% av salgssummen.  Vær oppmerksom på at en påmeldingsavgift på 50 kr trekkes fra oppgjøret.  Denne avgiften dekker bare noen av utgiftene til drift av salget.  Oppgjøret utbetales 9. juni 2021.  
Picture
FRIST FOR AVMELDING  Påmeldte selgere som ikke kan delta for en eller annen grunn må trekke seg før fristen (mandag, 3. mai 2021, kl 20) ved å sende en mail til Stavanger Kids Sale.  Denne fristen er satt for å kunne kontakte folk som står på ventelisten slik at de får nok tid til å legge inn varer i systemet.  Selgere som trekker seg etter denne fristen vil bli fakturert for påmeldingsavgiften (50 kr) siden de tok en plass som ikke skal brukes.  Påmeldte selgere som ikke dukker opp på salget og som ikke gir beskjed vil ikke kunne være med på fremtidige salg.
Picture
HANDLE PÅ FORSALG!     Selgere og frivillige får handle på forsalget som skjer fredag kveld (14. mai 2021) i vår nettbutikk.  Frivillige og selgere kan handle til følgende tider: 
  • 17.00-24.00   Frivillige som jobber 3 eller flere vakter
  • ​18.00-24.00   Frivillige som jobber 2 vakter
  • 19.00-24.00    Frivillige som jobber 1 vakt
  • 20.00-24.00   Selgere

KUN KVALITETSVARER! Vi tar kun imot kvalitetsvarer i MEGET GOD stand.  Kunder får lov til å returnere varer som er merket feil (f.eks. feil størrelse angitt av selgeren), eller som er slitte, flekkete, ødelagte, eller som mangler deler - med andre ord varer som ikke oppfyller vår standard.  Vi vil ta vare på varer som blir returnert, og selgere kan hente dem på et senere tidspunkt.  Selgerne blir pålagt et gebyr for hver vare som returneres: 10% av salgsprisen (minimum 20 kr for hver vare).  Disse reglene er på plass for at dere kun skal selge kvalitetsvarer, for å dekke transaksjonsgebyrer og for å betale oss for ekstraarbeidet i forbindelse med behandlingen av retur.  Bare kunder som trenger å returnere varer, kan komme inn på Madla bydelshus. I lys av Covid-19-pandemien, ønsker vi å begrense antall mennesker i bygningen.

TIL SELGER SENTRALEN
Sist oppdatert 12.02.2021
PRAKTISK INFO

SELGER INFO
SELGERSENTRALEN
REGISTRER DEG
TIDSPLAN
​KONTRAKT
HVA KAN JEG SELGE?
INNSJEKKINGSTIDSPUNKT
LEVERE VARER
FORSALG
SELGER HJELP
VELGE VARER
KLARGJØRE VARER
MATERIELL
LEGGE INN VARER 
PRISSETTING
SKRIVE UT PRISLAPPER
FORSTERKE PRISLAPPER
FESTE PRISLAPPER
SALGSLOKALER
VÅR/HØSTSALGENE 2021
HANDLE I NETTBUTIKKEN +
​HENT VARENE PÅ:

MADLA BYDELSHUS
ÅSTA KONGSMORSGATE 20
4044 HAFRSFJORD
{komme seg dit)

VÅRSALGET 2022
FORUM EXPO ved STAVANGER FORUM
ISHOCKEYVEIEN 11
4021 STAVANGER

{komme seg dit}

SHOPPE + HJELPE TIL 
SHOPPE
FORSALG -  GRAVIDE & NYBAKTE MØDRE
HJELPE TIL VED SALGET

​MER INFO
OM OSS
KONTAKT
I MEDIA
BILDER
PLAKATER
FACEBOOK

Content copyright 2008-2021.  Stavanger Kids Sale. All rights reserved.  Org nr 994 682 636