Connect
STAVANGER KIDS SALE
  • Hjem
    • Hvordan komme til Madla bydelshus
  • Shoppe
    • Shoppe - Madla bydelshus
    • Forsalg for nybakte & vordende foreldre
  • Selge
    • Selger Info
    • Påmelding
    • Kontrakt
    • Tidsplan
    • Tidspunkt for innlevering
    • Innlevering av varer
    • Forsalg
    • Henting av usolgte varer
  • Hjelpe til
  • Selger Hjelp
    • Selgersentralen
    • Hva kan jeg selge?
    • Hvordan velge & klargjøre varer
    • Hvordan legge inn varer >
      • Legge inn varer - Trinn for trinn
      • Barneklær
      • Barnesko
      • Mammaklær
      • Leker
      • Bøker, film & musikk
      • Sportsutstyr og sko
      • Baby og barneutstyr
      • Møbler, sengetøy & interiør
    • Hvordan prissette
    • Hvordan skrive ut & sette på prislapper
    • Når får jeg pengene?
  • Om oss
    • I media
    • Bilder
    • Plakater
    • Kontakt
  • ENGLISH

Selger info - Vårsalget 2023 på Madla Bydelshus


CLICK HERE FOR Seller Info in English
Har du lyst å være med som selger?  Her får du en oversikt over info på nettsiden vår.  Klikk på lenkene for mer info. 

ALLE KAN DELTA!
Alle kan delta som selgere.  Påmeldingen til vårsalget åpner mandag, 16. januar 2023, kl 20.00.  Vær oppmerksom på at vi kan ha maks 250 selgere og plassene går fort.  Blir salget fulltegnet før påmeldingsfristen går ut kan du sette deg på venteliste.  Alle viktige datoer og frister finner du her.  ​

​​VI BRUKER ET NETTBASERT SYSTEM
Selgere må opprette en brukerkonto hos vår partner My Consignment Manager (MyCM) -- et brukervennlig, nettbasert system fra USA som gjør hele prosessen enklere for alle. Vi har brukt My Consignment Manager siden 2013, og var de første som brukte dette systemet i Norge!  Selgere får hver sin personlige <selger side> der man kan:
  • legge inn/registrere varene sine i en database
  • skrive ut prislapper med strekkoder
  • administrere inventaret sitt
  • melde seg som frivillig og velge vakt(er)
  • velge innskjekkingstid (check-in appointment)
  • se hva man fikk solgt (oppdatert hver kveld under salget)
  • se oppgjøret sitt
Vær oppmerksom på at MyCM er kun tilgjengelig på engelsk, men instruksjoner om hvordan man navigerer MyCM finnes på nettsiden vår.

SELGERE KLARGJØR & PRISSETTER SINE EGNE VARER
Selgere skal klargjøre og prissette varene sine (vennligst se på listen over hva som kan og ikke kan selges), legge inn varene i sin MyCM konto, og skrive ut og sette prislapper på alle varene.  Denne gangen kan hver selger ha maks 150 varer.

OPSJON TIL Å SELGE VARER FOR -50%
Selgere har muligheten til å selge alle eller noen av sine gjenværende varer til halvpris søndag fra kl 10-16. Disse varene vil også selges til halvpris på vårt halvpris forsalg som avholdes lørdag kveld (kun for frivillige).

SELGERE MÅ FØLGE VÅRE INSTRUKSJONER
Selgere må følge våre instruksjoner om hvordan varer skal legges inn på MyCM, og hvordan prislapper skal skrives ut og settes på produkter.  Selgere som ikke følger instruksjonene våre, får ikke være med.
INNLEVERING AV VARER
Selgere må velge tidspunkt for innlevering (check-in appointment)  for å sjekke inn og levere inn varene sine på Madla bydelshus fredag 17. mars mellom kl 08.30-17.00. 
Vær oppmerksom på at hver selger må selv bære inn og legge ut varene sine på anviste bord og stativer. Klær skal enten henges opp eller legges i kasser under klesstativene etter størrelse.  Selgere har 1,5 time til å fullføre dette.  Selgere trenger ikke å være til stede under salget.

HENTING AV USOLGTE VARER
Usolgte varer MÅ hentes søndag kveld (19. mars) mellom kl 20.30-22.00.
Picture
SELGERE FÅR 70-75% AV SALGSSUMMEN
Selgere får 70% av salgssummen.  Selgere som også hjelper til ved salget (en eller flere vakter på 3 timer på torsdag, fredag, lørdag, eller søndag) får 75% av salgssummen.  Vær oppmerksom på at en deltakeravgift på 60 kr trekkes fra oppgjøret.  Denne avgiften dekker noen av utgiftene til drift av salget samt 1 Ikea pose (9 kr) som vi pakker dine usolgte varer i.  Selgerne får pengene innbetalt på konto 29. mars 2023. 

FRIST FOR AVMELDING
​
Påmeldte selgere som ikke kan delta for en eller annen grunn må trekke seg før fristen (torsdag, 9. mars kl 20) ved å sende en mail til Stavanger Kids Sale.  Denne fristen er satt for å kunne kontakte folk som står på ventelisten før helgen slik at de får nok tid til å legge inn varer i systemet.  Selgere som trekker seg etter denne fristen vil bli fakturert for påmeldingsavgiften (50 kr) siden de tok en plass som ikke skal brukes.  Påmeldte selgere som ikke dukker opp på salget og som ikke gir beskjed vil ikke kunne være med på fremtidige salg.
Picture
HANDLE PÅ FORSALG!
​
Selgere og frivillige får handle på forsalget som skjer fredag kveld (17. mars) på Madla Bydelshus.  Frivillige og selgere kan handle til følgende tider: 
  • ​18.30-21.30   Frivillige som jobber 2 eller flere vakter
  • 19.00-21.30    Frivillige som jobber 1 vakt
  • 20.00-21.30   Selgere

KUN KVALITETSVARER!
Vi tar kun imot varer i MEGET GOD stand.  Vi kommer til å kontrollere varene ved innlevering og under salget. Varer som er slitte, flekkete, ødelagte, eller som mangler deler godtas ikke.  

TIL SELGER SENTRALEN
Sist oppdatert 03.01.2023
PRAKTISK INFO

SELGER INFO
SELGERSENTRALEN
REGISTRER DEG
TIDSPLAN
​KONTRAKT
HVA KAN JEG SELGE?
TIDSPUNKT FOR INNLEVERING
LINNLEVERING AV VARER
FORSALG
SELGER HJELP
VELGE & KLARGJØRE VARER
UTSTYR
LEGGE INN VARER 
PRISSETTING
SKRIVE UT / SETTE PÅ PRISLAPPER
SALGSLOKALE
MADLA BYDELSHUS
ÅSTA KONGSMORSGATE 20
4044 HAFRSFJORD
{komme seg dit)

SHOPPE + HJELPE TIL 
SHOPPE
FORSALG -  NYBAKTE & VORDENDE FORELDRE
HJELPE TIL VED SALGET

​MER INFO
OM OSS
KONTAKT
I MEDIA
BILDER
PLAKATER
FACEBOOK

Content copyright 2008-2023.  Stavanger Kids Sale. All rights reserved.  Org nr 994 682 636