Hjelpe til ved salget
Frivillige får handle på begge forsalgene!
Du trenger ikke være selger for å være med som frivillig--alle er velkomne!
Frivillige velger en eller flere vakter (på 3 timer) i Madla bydelshus
på torsdag, fredag, lørdag, eller søndag (18.-21. februar 2021).
Frivillige velger en eller flere vakter (på 3 timer) i Madla bydelshus
på torsdag, fredag, lørdag, eller søndag (18.-21. februar 2021).
FORDELER ved å være frivillig
* Selgere som hjelper til ved salget tjener en ekstra 5% av salgssummen (75% totalt). * Frivillige får handle på vårt online forsalg fredag kveld, 12. februar 2021, og kan handle FØR selgerne!
* Frivillige får også handle på vårt online halv pris forsalg på søndag formiddag, 14. februar 2021, fra kl 08-10. Dette forsalget er kun for frivillige. * Flott mulighet til å møte nye folk og få nye venner. Vi har det veldig gøy sammen! |
Frivillige har diverse arbeidsoppgaver...
TORSDAG & FREDAG
LØRDAG & SØNDAG
|
Hvordan melde seg som frivillig
1. Har du ikke gjort det tidligere, må du opprette en brukerkonto hos My Consignment Manager (MyCM). Klikk her for å opprette din brukerkonto. Har du brukerkonto fra før, kan du logge deg inn og registrere deg som frivillig.
2. F.o.m. kl 20.00 søndag, 7. januar 2021, kan du logge deg inn for å se en oversikt over ledige vakter. Du kan velge en eller flere vakter ved å klikke på den/de du vil ha. Fristen for å melde seg på/av vakter er torsdag 11. februar 2021, kl 22.00.
3. Du vil motta en bekreftelse på mail. Du kan også se dine vakter i MyCM ved å klikke på Volunteer-fanen, og så "Click here to view your selected shifts."
1. Har du ikke gjort det tidligere, må du opprette en brukerkonto hos My Consignment Manager (MyCM). Klikk her for å opprette din brukerkonto. Har du brukerkonto fra før, kan du logge deg inn og registrere deg som frivillig.
2. F.o.m. kl 20.00 søndag, 7. januar 2021, kan du logge deg inn for å se en oversikt over ledige vakter. Du kan velge en eller flere vakter ved å klikke på den/de du vil ha. Fristen for å melde seg på/av vakter er torsdag 11. februar 2021, kl 22.00.
3. Du vil motta en bekreftelse på mail. Du kan også se dine vakter i MyCM ved å klikke på Volunteer-fanen, og så "Click here to view your selected shifts."
Tilgang til forsalgene
Når du har vakt
Av hensyn til COVID-19 pandemien...
Vi vil følge myndighetenes råd om smittereduserende tiltak:
- Frivillige vil motta passord via email som gir dem tilgang til online forsalgene.
Når du har vakt
- Vær så snill og bruk munnbind. :)
- Ha på deg behagelige klær og sko.
- Ta med deg en gul vest hvis du har. Vi kan dessverre ikke dele ut vester og forklær denne gangen pga COVID-19.
- Ta med noe å spise og drikke.
- Ankom 10-15 minutter før vakten starter slik at du kan sette i fra seg tingene dine og finne ut hva du skal gjøre.
- Husk å skrive deg inn og ut slik at vi vet at du har vært med å hjelpe :-).
- Hold hendene vekk fra ansiktet, hoste/nys i albuen, og vask hendene ofte!
Av hensyn til COVID-19 pandemien...
Vi vil følge myndighetenes råd om smittereduserende tiltak:
- Vi har engangshansker og antibac tilgjengelig for selgerne og frivillige.
- PC-er, kulepenner, og andre gjenstander som brukes av flere personer vil desinfiseres med antibac.
- Frivillige som hjelper til på torsdag og fredag vil kun håndtere varene til et begrenset antall selgere (den samme personen som kontrollerer varene, er ansvarlig for å sortere disse varene etter ordrenummer).
- Innsjekking for selgere vil foregå over to dager for å begrense antall personer i Madla bydelshus samtidig.
- Kundene vil hente varene sine utenfor Madla bydelshus.
- Husk å holde minst en meters avstand til andre.
- Frivillige som er syke, eller som har familiemedlemmer som er syke og kan ha COVID-19, har ikke lov til å hjelpe til ved salget. De må kontakte oss så fort som mulig slik at vi kan finne noen som kan erstatte dem.
Sist oppdatert 03.01.2021