Kontrakt
Dette er kontrakten du må lese gjennom og godta (i My Consignment Manager) når du registrerer deg som selger vil salget.
Jeg registrerer meg som selger ved høstens Stavanger Kids Sale (SKS), som avholdes 15.-17. september 2023 på Madla Bydelshus. Jeg samtykker til følgende:
1. Jeg får 70% av salgssummen — eller 75% hvis jeg hjelper til ved salget. Deltakeravgiften på 60 kr som trekkes fra oppgjøret. Pengene settes inn på selgerens konto 27/9.
2. Jeg kan selge maks 150 NYE eller PENT BRUKTE varer for barn/ungdom & gravide. Jeg må være selektiv med hva jeg selger. Klær skal være rene & IKKE flekkete, slitte, eller hullete, sko skal være rene, utstyr skal være i fungerende stand, & varer skal være komplette. SKS forbeholder seg retten til å avvise varer.
3. Jeg må følge reglene for merking av varer: Hver prislapp må inneholde en detaljert beskrivelse, pris (avrundes til nærmeste 5 kr), kategori, størrelse/underkategori, og om varen skal selges for halv pris (forsalg lørdag & søndag). Prislapper må skrives ut på forholdsvis lyst farget, tykt (160+ g) papir/hobbykartong (unntak: laminerte prislapper kan skrives ut på vanlig kopipapir). Strekkoder må være klare og lesbare. Prislapper må forsterkes med tape og må festes på en sikker måte. SKS forbeholder seg retten til å avvise varer.
4. Jeg må velge innsjekkingstidspunkt i MyCM for innlevering av varene fredag 15/9 på Madla Bydelshus. Jeg har selv ansvaret for å bære inn og henge opp/legge ting på anviste rom, bord, og stativer.
5. Jeg må selv hente mine usolgte varer på Madla Bydelshus søndag 17/9 mellom kl 20.30-22.00. Et gebyr på kr 250 trekkes fra oppgjøret dersom jeg ikke henter mine varer. Varer som ligger igjen etter kl 22 blir donert til veldedighet. Jeg forstår at SKS ikke tar på seg erstatningsansvar for varer som blir borte under salget.
6. Jeg må skrive ut & feste en prislapp til hver vare jeg vil selge. Prislapper må skrives ut på lyst, tykt (160+ g) papir/hobbykartong (unntak: laminerte prislapper kan skrives ut på vanlig kopipapir). Prislapper må forsterkes med tape for å minske risikoen for at de forsvinner fra varene.
7. Jeg får 2 billetter til forsalget fredag kveld 15/9. (Hvis jeg hjelper til ved salget får jeg også 1 billett pr vakt jeg jobber til halv pris forsalget lørdag kveld 16/9). SKS tillater ikke barn under 12 år på forsalgene (spedbarn som bæres i bæresele er OK).
8. Fristen for å velge/endre tidspunkt for innlevering og frivillige vakt(er) er søndag 12/9 kl 20. Fristen for å legge inn varer er tirsdag 14/9 kl 12. Hvis jeg ikke kan delta må jeg gi beskjed til arrangøren på email senest torsdag 9/9 kl 20, ellers blir jeg fakturert for deltakeravgiften (50kr). Hvis jeg ikke dukker opp på salget & ikke gir beskjed, får jeg ikke delta ved fremtidige salg.
1. Jeg får 70% av salgssummen — eller 75% hvis jeg hjelper til ved salget. Deltakeravgiften på 60 kr som trekkes fra oppgjøret. Pengene settes inn på selgerens konto 27/9.
2. Jeg kan selge maks 150 NYE eller PENT BRUKTE varer for barn/ungdom & gravide. Jeg må være selektiv med hva jeg selger. Klær skal være rene & IKKE flekkete, slitte, eller hullete, sko skal være rene, utstyr skal være i fungerende stand, & varer skal være komplette. SKS forbeholder seg retten til å avvise varer.
3. Jeg må følge reglene for merking av varer: Hver prislapp må inneholde en detaljert beskrivelse, pris (avrundes til nærmeste 5 kr), kategori, størrelse/underkategori, og om varen skal selges for halv pris (forsalg lørdag & søndag). Prislapper må skrives ut på forholdsvis lyst farget, tykt (160+ g) papir/hobbykartong (unntak: laminerte prislapper kan skrives ut på vanlig kopipapir). Strekkoder må være klare og lesbare. Prislapper må forsterkes med tape og må festes på en sikker måte. SKS forbeholder seg retten til å avvise varer.
4. Jeg må velge innsjekkingstidspunkt i MyCM for innlevering av varene fredag 15/9 på Madla Bydelshus. Jeg har selv ansvaret for å bære inn og henge opp/legge ting på anviste rom, bord, og stativer.
5. Jeg må selv hente mine usolgte varer på Madla Bydelshus søndag 17/9 mellom kl 20.30-22.00. Et gebyr på kr 250 trekkes fra oppgjøret dersom jeg ikke henter mine varer. Varer som ligger igjen etter kl 22 blir donert til veldedighet. Jeg forstår at SKS ikke tar på seg erstatningsansvar for varer som blir borte under salget.
6. Jeg må skrive ut & feste en prislapp til hver vare jeg vil selge. Prislapper må skrives ut på lyst, tykt (160+ g) papir/hobbykartong (unntak: laminerte prislapper kan skrives ut på vanlig kopipapir). Prislapper må forsterkes med tape for å minske risikoen for at de forsvinner fra varene.
7. Jeg får 2 billetter til forsalget fredag kveld 15/9. (Hvis jeg hjelper til ved salget får jeg også 1 billett pr vakt jeg jobber til halv pris forsalget lørdag kveld 16/9). SKS tillater ikke barn under 12 år på forsalgene (spedbarn som bæres i bæresele er OK).
8. Fristen for å velge/endre tidspunkt for innlevering og frivillige vakt(er) er søndag 12/9 kl 20. Fristen for å legge inn varer er tirsdag 14/9 kl 12. Hvis jeg ikke kan delta må jeg gi beskjed til arrangøren på email senest torsdag 9/9 kl 20, ellers blir jeg fakturert for deltakeravgiften (50kr). Hvis jeg ikke dukker opp på salget & ikke gir beskjed, får jeg ikke delta ved fremtidige salg.